RESTRUCT  Top Stories!

Δεκ 2020: Ανακαίνιση καταστήματος Sugarfree στη Γλυφάδα

Νοέ 2020: Εργασίες συντήρησης σε πολυκατοικία στη Θεσσαλονίκη

Οκτ 2020: Ανακαίνιση γραφείου - Διαμόρφωση Ιατρείου στη Θεσ/νίκη

Αυγ 2020: Ε.Κ.Ο. ΙΙ - Εξωτερική θερμομόνωση όψεων διαμερίσματος

Οκτ 2019: Ε.Κ.Ο. ΙΙ - Στεγάνωση & θερμομόνωση δώματος διαμερίσματος

Οκτ 2018: Ολοκλήρωση κατασκευής ανοικτού στίβου με συνθετικό τάπητα (ταρτάν) στο Δημοτ. Στάδιο Σέρβιων

Μαϊ 2018: Διαμόρφωση καταστήματος Sugarfree στο αερ/μιο Μακεδονία SKG

Μαρ 2018: Διαμόρφωση καταστ/τος Sugarfree στο Εμπ. κέντρο MegaOutlet

 Φεβ 2017: Ενεργειακή αναβάθμιση με "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον Ι"

Νοε 2016: Αποκατάσταση όψεων & στεγάνωση σε πολ/κία στην Καλαμαριά

Ιουλ 2016: Παγκάκι Σημύδας 2016

Ιουν 2016: Διαμόρφωση Φροντιστηρίου Μ.Ε. ΚΥΚΛΟΣ στη Κ. Τούμπα

Απρ 2016: Αποκατάσταση και βαφή βαγονιού & ράμπας πρόσβασης

Ιαν 2016: Αποκατάσταση μόνωσης & εξωτερικών όψεων Κτιρ. Ηλεκτρονικής στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης

Νοε 2015: Αποκατάσταση στατικότητας πλάκας ακαλύπτου

Μάϊ 2015: Ενεργειακή αναβάθμιση με το Ε.Κ.Ο. στα Πεύκα

Ιουλ 2014: Το spot της Restruct στα μεγάλα κανάλια! (OTE sponsored)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ιουν 2014: Επίβλεψη (ακόμα πιο) Νέου καταστήματος Η&Μ στο Med. Cosmos!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Απρ 2014: Επίβλεψη Νέου καταστ/τος Η&Μ Τσιμισκή & Κομνηνών στη Θεσσαλονίκη!

Αυτοκινητόδρομος Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Ολοκλήρωση μετά από 30 χρόνια!

Καταχώρηση 2015/03/27

Να λοιπόν που φτάσαμε στο παρά 5 για να ολοκληρωθεί ο βασικός οδικός άξονας της χώρας Αθήνα-Θεσσαλονίκη (και όχι ο ΠΑΘΕ καθώς το "Π" είναι η Πάτρα). Αυτά τα 500 και κάτι χιλιόμετρα ξεκίνησαν να εκσυγχρονίζονται από τα μέσα της δεκαετίας του 1980, εντάθηκαν σε έργα τις δεκαετίες του `90 και του 2000 και τώρα, 30 και πλέον χρόνια μετά, αναμένεται η ολοκλήρωσή τους.

Τα 2 τελευταία μεγάλα έργα του Μαλιακού Κόλπου, άρχισαν να λειτουργούν ολοκληρώνοντας το "νότιο πεδίο" των εργολαβιών του Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Χρειάστηκαν 8 χρόνια & περίπου 200 εκ.ευρώ, για να αντικατασταθούν οι αρχικοί ανάδοχοι και να περιμένουμε για τη γραφειοκρατική ολοκλήρωση των έργων που επιτέλους τέθηκαν σε λειτουργία. Πλέον ο οδηγός θα ξεκινά από την Αθήνα σε κλειστό αυτοκινητόδρομο και θα βγαίνει από αυτόν στην περιοχή του Ευαγγελισμού για 25 περίπου χιλιόμετρα.

Αυτά τα 25 χιλιόμετρα, χαλάνε λίγο την "γιορτή", καθώς σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το Υπουργείο Υποδομών, τα έργα παράκαμψης των Τεμπών και του Πλαταμώνα πιθανότατα να λειτουργήσουν στα μέσα του 2016 και να δώσουν παράταση στην ανυπομονησία για να δούμε ολοκληρωμένα τα σημαντικότερα οδικά έργα της χώρας.



ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Μετά την ολοκλήρωση των έργων του Πετάλου του Μαλιακού, αρχίζει και ξεκαθαρίζει πλέον το τοπίο για τις εταιρείες που διαχειρίζονται τα τμήματα της οδικής αρτηρίας Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

4 συνολικά εταιρείες θα βρούμε αν ξεκινήσουμε από τη μία πόλη για να φτάσουμε στην άλλη. Ξεκινώντας από το νότιο τμήμα:
ΑΘΗΝΑ-ΣΚΑΡΦΕΙΑ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ: ΝΕΑ ΟΔΟΣ
ΣΚΑΡΦΕΙΑ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ-ΡΑΧΕΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ: ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ
ΡΑΧΕΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ-ΚΛΕΙΔΙ ΗΜΑΘΙΑΣ: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΚΛΕΙΔΙ ΗΜΑΘΙΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ


ΔΙΟΔΙΑ
Κάθε τμήμα που ολοκληρώνεται φέρνει και νέα διόδια. Με αυτό που προστέθηκε στον Μαλιακό Κόλπο, το κόστος ενός ταξιδιού μετ`επιστροφής κοστίζει το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 59 ευρώ. Το ποσό αυτό αναμένεται να αυξηθεί κατά 2-3 ευρώ όταν λειτουργήσει και το τμήμα Ευαγγελισμός-Σκοτίνα και ολοκληρωθούν πλήρως όλα τα έργα.

Εδώ έχουμε το εξής παράδοξο. Αν κάποιος επιλέξει να κινηθεί με καύσιμο διαφορετικό της βενζίνης, τότε το κόστος των διοδίων είναι σχεδόν ανάλογο με εκείνο του καυσίμου! Σε κάποιες περιπτώσεις, για αυτούς που κινούνται π.χ με φυσικό αέριο (έστω και αν είναι πολλοί λίγοι προς το παρόν) το κόστος του καυσίμου θα είναι λιγότερο από εκείνο των διοδίων.

Πάντως η ανάγκη λειτουργίας των ηλεκτρονικών διοδίων προκύπτει ως μία νέα ανάγκη καθώς τα τόσα πολλά διόδια αποτελούν παράγοντα καθυστέρησης και ανάσχεσης των οχημάτων.

Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Κλείνοντας τα έργα στον οδικό άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα αποκαλυφθεί και η στρατηγική αξία του δρόμου. Οι οδικές και εμπορευματικές μεταφορές θα ευνοηθούν κατά πολύ και σε συνθήκες υψηλής ασφάλειας θα μπορεί να μετακινείται εύκολα και γρήγορα.

Επίσης συμπληρώνεται το παζλ του δικτύου αυτοκινητόδρομων της χώρας, με υποδομές μεγάλης αξίας. Ένας οδηγός θα μπορεί π.χ από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης να μπει στον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας και μέσω αυτού του δικτύου να βγει στην Καλαμάτα χωρίς να έχει βγει καθόλου σε εθνικό δρόμο μειωμένων δυνατοτήτων.

Αυτό δυνητικά αναμένεται να φέρει ανάπτυξη σε πολλούς τομείς της Ελληνικής Οικονομίας όπως η γεωργία, η κτηνοτροφία, η αλιεία, η παροχή υπηρεσιών, ο τουρισμός, οι μεταφορές κ.α.

 

Πηγή: www.ypodomes.com